COMMUNITY MANAGEMENT

IN DIALOOG GAAN MET JE VOLGERS CREËERT EEN MEERWAARDE VOOR JE KLANT MAAR OOK VOOR JE BEDRIJF

COMMUNITY EN CONVERSATION MANAGEMENT

Social media is het perfecte kanaal om te ontdekken wat er echt leeft bij jouw doelgroep. Veel bedrijven hebben een account op Facebook, Instagram, LinkedIn maar wat er vaak ontbreekt, is de tijd om het gesprek met de fans of volgers aan te gaan.

TEAMMONDAY™ IS DE PERFECTE PARTIJ OM JOU TE ONTZORGEN

Een conversatiemanager beheert de online communicatie en reageert op wat jouw publiek je vertelt en de vragen die gesteld worden. In dialoog gaan met je volgers creëert een meerwaarde voor je klant maar ook voor je bedrijf. Ben je bang dat het opstarten van een sociale mediastrategie gepaard gaat met een stortvloed aan vragen en minder positieve reacties? Er schuilen meer kansen dan bedreigingen, als je het goed aanpakt tenminste. Afhankelijk van bedrijf tot bedrijf en campagne tot campagne, kan het verstandig zijn om als bedrijf samen te werken met een conversatiemanager.

TeamMonday™ is dan ook de perfecte partij om jou te ontzorgen. We reageren gepast op positieve en negatieve berichten en koppelen terug indien nodig. Negatieve commentaren zetten we om in kansen en met deze transparante manier van communiceren maken we van jouw sociale mediakanalen een volwaardige klantendienst.

Socialmedia-antwerpen

VOORDELEN VAN HET UITBESTEDEN VAN COMMUNITY MANAGEMENT

  • Het is net alsof één van je eigen medewerkers het gesprek voert
  • Je medewerkers kunnen zich toeleggen op wat voor hen echt belangrijk is
  • Je reputatie en imago wordt op ieder tijdstip van de dag bewaakt
  • Je klanten krijgen snel een gepast antwoord
Socialmedia-antwerpen

WIJ ONDERSTEUNEN OPDRACHTGEVERS BIJ DE OPBOUW ÉN HET ONDERHOUD VAN HUN ONLINE REPUTATIE

Je bedrijf heeft een goede reputatie opgebouwd en die wil je natuurlijk in topconditie houden. Wij ondersteunen onze opdrachtgevers dagelijks bij de opbouw én het onderhoud van hun online reputatie. Online is het steeds eenvoudiger voor mensen om hun mening te verkondigen over jouw organisatie en deze te delen met anderen. Dit biedt zowel kansen als gevaren.

Door reviews actief te beheren, toon je je klanten dat je niets te verbergen hebt. Je laat klanten toe hun mening over jouw bedrijf te delen, waar iedereen het kan lezen. Zo ontstaat er transparantie en schep je vertrouwen. Daarom is het een goed idee om strategisch en consequent werk te maken van je reputatiebeheer.

WAT WE VOOR JOU KUNNEN BETEKENEN OP HET VLAK VAN REPUTATIEMANAGEMENT

TM-facebook TM-linkdin